< Till bloggens startsida

25 dar kvar till jul! <3



julmarknad utan snö

 

Hej! Var på julmarknad idag här i lilla åmål med linnea, var inte så mycket i år och ingen snö!
Bara fyra veckor kvar till Jul och ingen snö, blir ingen riktig jul utan snö! Haft en bra dag iallafall, i morgon blir det gympa dubbelt pass eftersom att jag missade badet förra veckan så får man ta igen det på spanskan -.-

Ha en grym kväll, kram!


Idol

hey! går inte att ladda upp bilder tappat bort kabeln ;(. Sitter i soffan med familjen och myser framför tvn, å vet ni vad! ska kanske se idol live nästa vecka, hoppas det!!! nej nu ska jag fortsätta mysa framför helenius hörna.
puss och trevlig helg!
repris bild

plugg,plugg,plugg

Sitter bänkad vid köksbordet & det har jag gjort ett tag, har spanskaprov i morn så tränar som en idiot! Det är kul och så men vissa or sätter sig inte!! i get crazy about it!! Nån som läser sapnska? Var på breaking dawn med Linnea här om dan och den ägde! ska slita nån timme till med spanskan å engelskan och sen blire Vampire Diares!
hasta la vista amigos!

Shopping med Linnéa




Hejsan!
Vaknade ganska sent runt 10, sen kom linnea på att vi skulle shoppa
så efter 30 min så satt vi i bilen. Stod typ å tittade på ringar i en halvtimme
men gick vidare till kläderna, köpte ett par snygga byxor. Tänkte köpa blusen åvan men
man måste ju ha pengar också! Kommit in från en promenad med Dina och får se vad som
händer sen!

Trevlig helg!


Q/A

     
Frida. om FRÅGESTUND!:
Såg att du bor i åmål och då kom jag genast att tänka på filmen "fucking åmål".
Är det ungefär som i filmen i åmål eller ja?

Svar: Nja, det mesta är faktiskt inspelat i trollhättan...
   
linnea om FRÅGESTUND!:
lite frågor:

1. hur länge har du bloggat?
2. vilka bloggar följer du?
3. favorti färg?
4. vad vill du jobba med?

kram!
Svar:
1.Ganska länge, men har haft många olika bloggar.
2. Linnéas & tinkerbellas mm
3.turkos
4. Oj vet inte ;)
   
Anonym om FRÅGESTUND!:
Jag gillar verkligen din blogg :D ! Har du gjort designen och allt själv??

Kram!

Svar: Nej inte hela designen men har gjort om den en del ;)
   
Haidi Jakobsson  ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
GODNATT! :'D haft en fin dag hihi,

Svar: jadå! ;)
   
     
Bea  ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
Har du tappat något någon gång och sen hittat det?

KramKram!


Svar: Ja många gånger men inte alltid hittat det tyvärr ;/

FRÅGESTUND!

Tänkte ha en frågestund så fråga på!

Im sick and i sucks

Hej! Vaknade i morse och mådde riktigt illa, var tråkigt nog magsjuka... vill inte gå in på detaljer men ni fattar! På torsdag blire bio med linnea! Gissa vilken? hoppas ni mår bra i allafall, och har haft en grym dag! Ska krya på mig så fort jag kan, kanske twittrar istället.

kramizar

Fars dag!

Idag är var det fars-dag! Firade bästa pappsen med jordgubbstårta, mumms! Sen drog jag till Linnéa, vi grejade på datan och lite annat. Avslutade med panna cotta riktigt gott, inge bild för vi fotade med Neas kamera så bilder kanske kommer upp senare! Ha en bra fars dag nu alla älskade pappor!

Örebro

Shopping! Var i örebro i lördags och shoppade loss, blev även ett besök på espresso house. Blev varm choklad mums..! Ska se om jag kan få upp några bilder på kläderna,bild tagen av pappas mobil kamera.
  • Goa mössor! 50kr st
  • Slalomhjälm 250kr
  • Termobyxor 300kr
  • Vantar 100kr
  • Längdskidor + pjäxor 1000-2000kr
  • Skidjacka 800kr
  • Mjukisbyxor 150kr
kramiz

Länkbyte med Anna

Hej! Tipsar om annas  fina fotoblogg, full av underbara bilder! Kilicka Här Eller Här för att komma till hennes blogg!
Kram på er!

Sjuk

Orkar inte skriva så mycket idag, vaknade med en hemsk huvudvärk som visade sig vara feber & har ont i halsen/örat. Blev ingen skola så la mig under täcket å somnade om, sitter i soffan & är halv vaken . Hoppas ni får en bra dag iallafall så ska jag krya på mig! kram <3

Träning

Tjenare!
sitter och instalerar program i telefonen, har ominstalerat den
för att  den blev helt snurrig/knasig. Förslag på appar?
Drar snart på träning, med tjejerna.
kram!

du vet inte att det som du gör sårar mig inombords


AE-Dag

hej!
Var ae-dag i da, började dagen med att se på film.
Blev i "rymden finns inga känslor" & "trolltyg i tomteskogen, (3 årsgräns)
Runt 12 gick vi ned till huset ( ungdomsgård) å hade jätte kul! Inne på fb, har
tråkigt! Förslag på vad man kan göra?
kram

Mys

Sitter & myser i soffan men varm choklad & muffins, kom nyss hem

från skolan var ganska lugnt idag förutomatt natte gjorde så att vi egentligen skulle ha kvarsittning i

"3min" lite överdrivet! Det är så kul att ni läser min blogg, säg bara till om du har lust att göra länkbye!

Nu ska jag fortsätta att mysa, vi hörs senare!

 

puss på er!

 

 


moa svensson

Hej!
Idag blev det den här filuren, har spelat lite spel mm och ska kanske gå till moa sen :D Ska ned och äta blir nån gryta av nåt slag! Vi hörs senare kram

Moa

Hej!
idag blev det Moa, har färgat håret också. Syns kanske inte på bilden,
ikväll drar ja te Linnéa på filmkväll, får se vad moa hittar på för bus idag då!
kram :D

hotter than fire

hello! sitter och dunkar musik på spotify, en ny låt "hotter than fire" as bra!
Sitter i soffan och chattar med Moa på fb, haha hon var väldigt glad i dag.
Ska äntligen färga håret i dag, trött på färgen. Har nu varken ljust eller mörkt typ
någon blandning, ska nog dra mig upp till mormor snart är hungrig!
puss!

elin

hello!
Vaknade typ int förän kvart över tio ;) såå skönt med sov morron.
Elin hit så har varit med henne idag, skulle se på skräckfilm men blev väl
mer action tror ja. Vi kom typ in nyss för var ute en sväng, hittade något papper med ett läskigt huvud, uhhhh... såklart skulle johan till mormor å hon skulle ju som
vanligt bjuda på glass å kakor mm. Blev lite trött påt så vi gick tbx till mej.
Just det! skolkatalogen har komit så jäkla kul att titta på alla, haha.
kram ♥
bild från i sommras, lite galen elin ♥