< Till bloggens startsida

don´t say it if you don´t mean it

NIKON D5100 KAMERAHUSNIKON D5100 KAMERAHUS
bild från i dag. Älskar verkligen hösten med alla löv i olika färger & halloween, hihi.
Har tittat på systemkameror igen och är hur sugen som hälst, är helt kär i nikon d5000
+att den har utfällbar display. Men pappa tycker bättre om d3100 å den är jätte bra, skön och enkel & är även mycket bilig men jag vet inte, d5000 ska tydligen vara avancerad men det tyckte inte jag när jag var ute och provfotade. Bilr nog en bra julklapp i allafall!
Jusde! I går frågade pappas kompis om vi ville med till sälen i år igen & det är ju klart! Blir ledig en hel vecka från skolan och kan chilla och åka skidor hur mycket ja vill, yäääh! Då lovar jag att jag tar med min (nya systemkamera) och fotar varje dag, men blir ingen bloggning för har inget internet, lite trist...
Nu sitter ja & ser på capten amerika !
Puss på er!

Kommentarer
ida

svar: nej, tar aslång tid

2011-10-17 @ 19:06:36
URL: http://idakjb.blogg.se/
Emmy

Hej! Fin blogg du har :D Ska vi följa varandra på bloglovin? Kika gärna in på min fotoblogg :) Ha en bra dag! Kramar Emmy

2011-10-18 @ 03:55:05
URL: http://wahnbergs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

VIP?
Trackback