< Till bloggens startsida

Justgirlythings

Is´s true!

Tumblr_m0hpg12sx41r7769mo1_500_largeTumblr_lzbasqspj31r7769mo1_500_largeTumblr_lzafzwpmcy1r7769mo1_500_largeTumblr_m02i7wujfs1r7769mo1_500_largeTumblr_lzz7xmawzc1r7769mo1_500_largeTumblr_m02i97guev1r7769mo1_500_largeTumblr_lzxlq2e85d1r7769mo1_500_large


Nästa tiger Woods?

hej! Om en halvtimme drar jag, bror min och daddy till forsbacka för att spela golf. Låter kanske skit töntigt men tycker faktiskt det är kul. Kan inte säga att jag är världsbäst då men det går ju hyfsat iaf. Senare drar jag med kusinerna ut på sjön och ikväll blir det mys i fyren hos moster. Hoppas ni har en grym dag!
Puss!
Målat lite, vad tycks?
Tumblr_m0s4cet4x61r6ipclo1_500_large

I gona live my life

 

 


Tjeeenare

Slutade tidigt idag helt grymt! Sitter och lyssnar på musik och tittar på kläder till skolavslutningen, vad ska man ha? Vill verkligen ha sommar nuu och åka ut med båten och bara slappa. Föresten nån som vet en bra sida där man kan få hjälp/tips med design detaljer typ ändra typsnitt mm? Need help! fick en rolig bok hem föresten ..

Puss!


SNABBT INLÄGG

Hej! Ska byta om och äta lite frukost innan jag drar ned till marknaden med Caisa och ikväll mys. Igår var jag på bio, The hunger games! Så grym! Bella och jag skrattade ihjäl oss när personen framför nös och slog uvudet i stolen :S opps! Japp vi ses senare kram!
Tumblr_lzzzsyqvbd1qcujxgo1_500_large

Övernattning med Linnéa

Hej! Precis kommit hem från Nea, hade en toppendag igår och var ute och fotade en hel del i det fina vädret.Fick lite bilder så det kommer en ny header inom kort! Just nu sitter jag och gör alfaprojekt (skolarbete) som ska vara klar på tisdag, puuh. Håller på att fixa min och Neas blogg också och ska försöka att få igång den igen, vi ses bilder kommer sen!
puss!

06.15

Vaknade kvar över 6 i morse av att de började borra, vi har två snickare som äntligen ska bygga våran altan! puh, jag som ville ha sovmorgon.. Hade lite besök förut av mammas kompis som hade med sina två små collievalpar molly och sixten, dom var ur gulliga. Tror mamma blev lite sugen på att skaffa en, man får väl hoppas. Hittade en blid från i sommras när johan (bror) håller i en fjärlil/mal fin bild iaf, nu ska jag ut och gå en sväng medan kameran laddar så vi hörs väl senare!

Puss!

Påsk med släkten

Firade påsk med min fina släkt. Vi är nog lite galna men har grymt kul tillsammans som en stor familj. Alla söta kusiner och släktingar kunde jag inte få med på bild men här är några. Älskar er! ( johanna,jossan,karin,bror mm)

 

Puss!


Äntligen

äntligen finns ju Instagram till android så skönt! Nu väntar man bara på att blogg.se ska komma också!
pic.twitter.com/2UxjZeWI

snabbt inlägg

hello! sitter just nu och käkar llite frukost, på freda blir det slckt träff, får äntlingen träffa saknade johanna! Är nart på väg till skoan så det får bli ett snabbt inlägg,
Puss!

Snö?


Hey!
Sitter hos Linnea & försöker fixa en bloggdesign åt en tjej , blir nog kanske
att fixa våran fina gamla blogg sen :) japp nu drar vi ut med dina som inte varit ute på 4 timmar :0 puss!