< Till bloggens startsida

Mobilblogg

Hellu på er!
Ja som sagt mobilbloggar jag via mosters nya iphone. Längtar tills blogg.se kommer till android eller att jag köper en iphone. Idag har jag hjälpt till hemma och tjänat lite stålar. Nu drar vi ut på sjön, ha en underbar helg!

Rain of course

Tog sovmorgon idag, riktigt nice faktiskt eftersom man vaknade runt 2 inatt av att regnet sprutade in genom mitt fönster. Fick mej en kall dusch, burrrr! Annars har jag bara tagit det lugnt och slappat. Hann fota lite innan regnet kom igen. Ja, vart är sommaren?

 
puss!

This week

Hej på er!
 
Såg att jag fått nya blogg.se nu, faktiskt rätt så snyggt och bra än så länge. Det har hänt lite grejer sedan sist jag skrev så ska försöka att ta det kortfattat.
 
Jag & Linnéa hade en phootoshot:
 
 
Jag och Linnéa var på agility med lilla Dina:
 
 
Hade en helgalen midsommar med släkt & vänner:
 
 
Lite kortfattat vare ja, haha!
 
Puss!
 
 

Foto med linnea

Varit med Linnéa idag och fotat till hennes nya header! Tror hon blev nöjd till slut :) Och i morgon blir det min tur att stå framför kameran och förhoppningsvis en ny header och lite profilbilder också! Vi ska cykla ned till vänern och till stallet och leta efter de finaste bakgrunerna, vi är lite petiga med detaljer och sånt Haha! Nu ska jag mysa ned mej i soffan med en film och jag hoppas att ni får en bra kväll!
Puss på er!

Student 2012 Louise

Var och hängde lite blommor och gosedjur runt halsen på min vän Louise & drog sedan på studentfest! Träffade grymt sköna människor både bekanta och okända, träffade alexandra som var lika gammal som mej och vi blev vänner direkt! Var helt enkelt en underbar kväll full av mat, skratt, applåder och fotboll. En grym start på sommarlovet!

Skolavslutning 2012

 

Kommer sakan alla fina människor sjukt mycket! Nu drar jag på studentfest!

SOMMARLOV!!!!!!!

 


Klassensdag

 

Hemma igen efter 2 ½ timmars friluftsdag. Blev ösregn så alla fick åka hem men han ta mitt första dopp i år & med kläder också! Men det var väl rätt okej, paddlade och fick lite grillat & nu sitter man hemma i soffan och myser. Skolavslutning i morgon läängtar!

Puss!

Söndag

oj hej !
Känner att jag har varit dålig på att uppdatera, men jag måste ju leva livet! Läser lite bloggar medan jag väntar på Linnéa. Så grymt trist väder ingen sommarkänsla direkt med den kommer väl. I morgon är det sista "riktiga" skoldagen innan sommarlovet startar, känner mej riktigt taggad!
Här får ni en liten glimt på hur min vecka kommer att se ut:

1 juni - Fredag

Om 2 veckor idag har jag sommarlov och sitter nog på ett tåg till Stockholm. Sommaren 2011 var en av de bästa i mitt liv, nu satsar jag på att 2012 blir det bästa! Många saker är redan planerade, liseberg med tjejerna, stockholm, halmstad, kusten, blues festen, båten osv! Nu kör vi stenhårt de sista veckorna!
Puss!