< Till bloggens startsida

Cupkakes

 

Helg=mys!

Hej! Vaknade runt 11 och tog en varm dusch, drog ned till stan med mamma och köpte strössel. Blev allt ngra fina cupcakes, goda också! Idag blev det en sån där seg dag bara för mys, ikväll kommer Linn och kusinerna hoppas på grillat krubb. Fick en awsome idé förut, när jag fyller år (långt kvar men ändå) ska jag ta me mej nåra vänner ut med båten så ska vi ut och tälta och ha sjukt mysigt. Nu ska jag köra en sväng med damsugarn vi ses,

puss!


Ibland kan man bara inte låta bli att hata

Sitter i skolan och har data, håller på att skriva något om datorns historia eller nåt. Efter skolan drar jag ned till maria med mamma och fixar ögonbryn och blir lite ompysslad, smink, hårinpackning mm ska bli så skönt! Japp vi hörs senare kram

Hipp hipp hurra! Grattis sötnos!


Neaseevers.blogg.se

Presenter till Linnéa


hejsan!
sitter hos linneaoch bloggar, detta fick hon av mej i present eftersom hon fyller i morgon!
kram!


man blir så himla ledsen..

Hej! har inte kunnat blogga på ett tag för mitt konto har blivit hackat, blogg.se kunde inte hitta mitt konto och ge mej mitt lösen så har försökt på 100 olika sätt och äntligen idag kunde jag byta. Man blir så himla ledsen när folk ska förstöra för en, som tur var hade inget direkt ändrats bara lite bilder som tagits bort. ha en bra dag puss

Happy waffles day

Tjena!
Idag är det ju voffeldagen och då bjöd såklart lilla moror på fina vofflor,sitter ute i solen och steker benen vill bli brun! haha, snart blir det ny grillade hamburgare medan man väntar på att linnéa ska komma hem från dressyr tävlingen. Var ute och fotade här om dan så här kommer lite vårbilder.
Kram!

Follow me on twitter, i follow back!

Julia Eriksson

Julia Eriksson

@sweetestjulia

♥ Im Julia, 14 years and I live in Sweden, I love music and have many idols, like Danny, Justin, Eric saade , love ya

http://juliaerikssons.webblogg.se

Edit your profile



5 saker om mej som du nog inte visste

1. Jag gillar nalle björnar

2. Rädd för att vara mej själv ibland

3. Jag älskar att teckna/måla

 

4. Har spelat tennis i drygt 5-6 år

5. Började åka slalom första gången i 4:an (4år sen)


Kalas

Hade en grym kväll igår full av skratt och tokigheter, vi spelade spel, wii, hade modevisning och mycket mer. b
Så det blev över 1000 bilder så fick bli några iaf. Som sagt firade min lilla eller ja , kusin som fyllt 11, en liten modell på bild! Puss!

Renoverar bloggen lite

hej! renoverar bloggen lite fall ni tycker det ser lite konstigt ut. I går var jag på kalas hos kusin vitamin som fyllde 11 år, hade jätte kul och träffade även min tremäning isabelle. Hade modevisning också så kommer väl lite bilder på det sen! puss
Picture+11_large
inspiration

Aldrig kul att vara sjuk

Gått på Ipren och cola idag, aldrig kul att va sjuk. Fast då kan man tänka och cilla hels dsgen i lung och ro. Skönt att komma bort från allt och alla en stund fast samtidigt längtar man lite till skolan. Tänkte sova en stund så får se när jag vaknar men bloggar kanske igen ikväll, puss!
liten gullig bild också
Tumblr_m0rr6ymrga1qcpir6o1_400_large

Stallet idag

Idag har jag varit i stallet med Linnéa och ridit Colly. Känns bra och roligt eftersom att jag inte ridit på något år. Blev agility med Dina i paddocken. Nu är jag hos Linnéa och ser på ponnyakuten, ha det bra, kraam!




NU RÖSTAR VI DANNY TILL EUROVISION

NU GÄLLER DET! Ring 099-20210 eller SMSA 10 till 72211!!



Lite från stockholm

Lovade ju lite bilder från stockholm, här är lite bilder från mys i storstan och en på lilla pixie ;)
Puss!

S O M E T I M E S I T ´ S G O O D T O B E C R A Z Y

Man ska aldrig säga aldrig, ibland önskar man att man bara skulle vara & ibland tvärtom menmen. Idag var det som att hela världen skrattade åt mej och allt jag gjorde blev fel men alla gör fel nån gång, pinsamt,klumpigt och allt var det nu som jag var spelade ingen roll! Känner mej glad ändå. Känns som jag sagt förlåt till flera personer flera gånger pga mitt skickliga basketspel, inte någon mästare men det är kul. Love from mee!




HEMMA

hej! Första dagen efter lovet kännes lite seg men rätt bra ändå. Kom hem sent igår runt halv 1 faktiskt så kunde inte blogga, jag har nämligen varit i stockholm nu under helgen och det blev en hel del shopping men inga bilder än sk försöka fixa dom till ikväll eller annars i morgon. Hur har ni haft det då?
pic.twitter.com/1PoTGUTL

Ute mys!

Hej! Sitter ute på balkongeni shorts och myser  i det fina vädret.Termometern visade just 18grader, kan det verkligen stämma? Ska inte klaga,tycker nästan att vi kan hoppa över våren och gå direkt till sommaren, men tycker om våren! Snart kommer pappa hem och installerar photoshop till mej ♥! Men bästa av allt blir i morn, ni kan nog aldrig gissa vart jag ska, eller? :)