< Till bloggens startsida

New stuffs

- 2 par  jeans, lila,röd
- Kameraväska
- tröja, rosa & chinos
- Usa tröja & tre halsband
-  hårspännen,toffsar
- eyeliner, ögonskugga

vill att du ska se mej som jag ser dej! du...

vill att du ska se mej som jag ser dej! du betyder mkt för mej, vill att du ska veta de men hur ska jag våga säga det? livet är svår.. <3


träning, träning i min lilla källare! japp...

träning, träning i min lilla källare! japp ja ska bli stark Ã¥ snygg Ã¥ skaffa en snowboard!! haha , puss 


hallå! mobil blogg vare här!! Kom hem runt...

hallå! mobil blogg vare här!! Kom hem runt halv 4 å somna i soffan å vakna nu haha, trött chey :) puss


You`re not perfect, but you are prefect in my eyes

1455743004_6_erbf_large

Fix å trix

hej alla barn nu är det barnprogram se vad...! Haha nerrå!

Precis kommit hem från skolan och sitter och försöker göra lte collage mm av bilderna från sälen, lite trixigt men ger mej inte i första taget! Nu måste jag fortsätta för att bli klar nån gång! Kram på er


I´m back home

Hej! Har inte kunnat blogga för har nämligen varit i Sälen! Ska göra lite kortfattat med bilder och vad jag har gjort mm, men måste radera och välja bilder så bjuder på några bilder! Kram
Haha Min nya kompis i hörnet " jecko" var på hans show vrikade variteer!

Bloggpaus!

Hej blir blogg paus i en vecka för kommer inte ha tillgång till någon dator,kanske en iphone isåfall! Men ta hand om er! Blir lax å potatas nu! yummi!
Puss på er !


Nyårsmiddan

Förrätt: Fisksoppa med brödskiva
Varmrätt: Oxfile med bea och två andra såser och potatis klyftor
efterrätt: Mangoskål fylld med frukt,vitvinsspad,glass,choklad och daimbitar!

Kanske sluta blogga?


MOA


Hallå!
Sitter hemma hos Moa, har tränat idag igen kulkul! Sen drog jag till Moa. Varit ute och
fotat lite kanske nån bild kommer upp sen! Ha de bra sötnosar! Kram